geçen aylarda yumurtlamayı değerlendirmiştim ve daha sonra adetim gecikince test yaptım bu şekilde silik çıkmıştı. Ama 2-3 gün sonra adet olmuştum. Acaba bu kimyasal gebelik miydi?? Sizde silik çizgiyi görüyor musunuz? Ben kimyasal gebelik ne olduğunu yeni öğrendiğim için bunu şimdi fark ettim 😔 sizde silik çizgiyi görebiliyor musunuz?
