Kızlar 35+5 teyim pzt tahlil vermiştim ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı ve aşırı yüksek hem monurol toz hemde cefaks antibiyotik verdi doktor. Antibiyotiği daha önce kullanan var mı bi yan etkisi zararı varmı. Çok kararsızım acaba sadece tozu mu kullansam