Hanımlar 25+5 haftalık ikiz hamileyim bugün şeker yüklemesi yaptırdım 3 saat ile alınan kanın en yükseği 218 çıktı ve Dr diyabet dedi dahiliye ye yönlendi bu şekilde sonuç alıp insülin veya ilaç kullanmadan diyetle gebeliğini tamamlayan varmı tabi ne der dahiliye endokrin e mi yönlendirir bilmiyorum