Ofelya_1 Pazartesi günü bir cm açılmam vardı sancım da vardı nstde bol bol squat yürüyüş sıcak su deniyorum sancılarım da var ama bebeği çok yukarıda hissediyorum kaburgalarimin altında resmen ve çok hareketlendi birden normal mi
CereenCkr Ofelya_1 Bende öyle hissediyorum makat gelişi duruyormus dönme ihtimali çok düşükmüş cuma komtorl var bakalım dönmezse sezeryan haftamızda aynı
Linaaaaa Kızlar ben bu gün denize girdim 38 haftayız sancım son bir saattir gelip gidiyor çok az acaba mı diyorum