_moom evet maalesef,ben riske atıp oradan alma taraftarıyım çünkü modelleri gerçekten çok hoşuma gidiyo bide uygun fiyatlı ama eşim diyo eksik yada kırık gelirse bidaha uğraşamayız sonuçta uzak yer bizimlede kimse ilgilenmez o riski alıcaksan sipariş edelim gelsin ama sonra sorun çıkarsa ben uğraşamam dedi o yüzden kararsız kaldım bende 😂