Hatice5258 Hamileliğiniz boyunca tabiri caizse memelerinizde büyüme oldu mu? Sutyenlerim eskidi yenisini almak istiyorum şuan 85 bedenim ve şimdi alırım 2 ay sonra 90 95 olursa sütyenler elimde kalcak. Sizlerde büyüme oldu mu? Sütyen sizce almalı mıyım?
Hulo2105 Hatice5258 ben normalde 90 B giyerdim ve en baş kopçaya takardım . 8. Ayımdayım yine aynı sütyenleri giyiyorum ama en uçtaki kopçaya takıyorum. 2 tane evde giymelik almıştım yarım atlet penye südyen evde iyi oluyor
amine4444 Hatice5258 bende 80 takıyordum süt doldukça büyüdü gögüslerim 85 takıyorum 90 büyük geliyor o yüzdn sende 1 beden büyük al canım ben salak gibi 90 almışım emzirme sütyenlerini
umrumdadegil Hatice5258 büyüme oluyor artı doğum sonrası da büyüyor çünkü memede süt oluyor benimde hala memelerim sığmıyor eski bedenime
Hatice5258 Busekrtl afedersiniz kaçtı Kaç beden oldu yani çok farkediyormu? Ben 85 bedenim ama büyümesinde 90 olsa 85 ile arasında fark yok hemen hemen 90 olsa bile 85 bedeb sütyen olur bence ?
Deletedmom_110 Bekarken 80 kullanırdım evlendikten hamile kaldıktan sonra 95 e geçtim şu an ikinciye hamileyim Battal boy kullanıyorum 105 110 gibi ve çeyizime aldığım birsürü sütyenim kullanamadım öylece duruyor en nefret ettiğim şey büyük meme oda geldi başıma
Busekrtl Hatice5258 Canım valla suwenden 95E giyiyordum çünkü belim ince memelerim büyüktü. Şuan tabi kilo da aldım bel bölgesi de kalınlaştı sıkıyordu onlar artık o yüzden 105C sanırım şuan. Zaten en büyüğü herhalde. Normalde de baya büyüktü yani benimkiler standart değil malesef zaten :( herkesin bu kadar büyür mü bilmiyorum ki ama bence biraz daha idare et. Biraz daha büyüsünler öyle al. Ya da 1 2 tane al zamana göre.
Mhtpdrmz06 Hatice5258 yedek kopçalar oluyo aslında genel anlamda sırttan büyüme oldu göğüsler hala sütyene sığıyosa ondan alabilirsiniz ya da direkt olarak 90-95 beden sütyen alın hatta emzirme sütyeni alın altında onların demir olmuyo hemde doğum sonrasıds kullanırsın
Hatice5258 umrumdadegil doğum sonrası ileri zamanlarda küçüldü mü peki? Yada küçülür mu bi bilginiz var mı?
umrumdadegil Hatice5258 ben emzirmiyorum ama ona rağmen küçülmedi🥲 bi ara küçülür gibi oldu bidaha şişti
Deletedmom_110 Sevginur61 ben zaten 3 ay emzirdim sütüm kesildi ama göğüslerim küçülmedi şimdi ikinciye hamileyim 95 lerde olmuyor battal alıyorum yine küçülmeyecek böyle kalacak bence
Blueberry0 Hatice5258 büyüdüler evet 6 ay önce doğum yaptım şimdi ise emzirme kaynaklı sarktı ve ufaldı 🤣🤣🤣
Merve_31 Hatice5258 evet büyüdüler ben şimdiden penye emzirme sütyeni aldım çok rahatlar onları kullanıyorum 27 haftalık gebeyim
xhbgns Hatice5258 En başta şişiyor ama emzirdikçe sünüyor o şişkinlik yani büyüse de absürt büyümüyor ben 80-85 takıyordum hamilelikte hiç değiştirmedim şu an da 85 takıyorum eğer normal sütyen takacaksam bence en güzel sütyen bralet tarzı olanlar o yüzden normal sütyen kullanmayalı ds çok oldu 😂 gerekirse taktığımdan belki önemsemiyorumdur ama korkmayım ya bencr şu an kullsnfığınız befeni en fazla bir büyük bedenini alın
Blueberry0 Hatice5258 kim ister ki🥲 Herkeste oluyor maalesef 🥲 ben hic beğenmiyorum eskisi gibi artık