Merhaba bugün kontrol sırasında tekrar yatışım yapıldı ödem çok fazla yarım cm açılma var her an doğum başlanabilir dendi yarın sabah belli olacak sezeeyana alınabilirmişim fakat henüz 32+6 dayız ikiz gebeliğim var bebekler için endişe duyuyorum bana da dua eder misiniz