tazegebesss Kızlar yarın sabah idrar testi yapmayı düşünüyorum adetime 3 gün var çıkar mı teste? En son 13 Haziran da beta hcg (<2.30) çıktı şimdi yükselmiş olması gerekiyor 🥺🌸
Zezezeynep tazegebesss ben çok silik çizgiyle test verdim 25 çıkmıştı bence 20 üzeri silikte olsa gözüküyor en azından bende öyle oldu
Busragokhan0911 tazegebesss adetime 5 gün kala yaptım. Değerim 8 küsürdü. İdrarda çok silik bir çizgi çıkmıştı 🫠
3827 tazegebesss 12 ile öğrendim ben adet geçmemişti henüz seninki gibi 3 gün vardı hemen yarın ver şüphen varsa 😌
tazegebesss Zezezeynep 13 Haziranda bütün gebelik belirtileri olduğu için kan tahlili yaptırdım (<2.30) çıktı doktor negatif ama yükselme ihtimali var bi daha ki adet tarihine kadar takip edin dedi 3 var adetime sabah yapsam çıkar artık diye düşünüyorum 🥺
tazegebesss turkan403 Ayyy çok sevindim 🥹 İnşaAllah benim değerimde artmıştır hamile gibi hissediyorum kendimi yarın gidicem kan vermeye ama öncesinde idrar testi yapsam mı?
Zezezeynep turkan403 evet şuan 16 haftalığız ama öncesinde iki kimyasalım var onlarıda çok erken öğrendim bu değerlerde o yüzden pozitif olmak çok önemli 🌸 sizlerinde değerleri güzelce artar ve bebekleriniz sağlıklıdır inşallah 🙏
turkan403 tazegebesss bekle canm birgün gecikmede idrar testi yap çıkarsa kan ver çıkmasa bir hafta gene bekle inan iki kızımda da ben evde öğrendim beyaz kana baktirdim hep buda çok değişik oldu yani o kadar gecikme yok dedm kendime hep ama varmış geç döllenme olmuş inşallah seninde öyledir
tazegebesss turkan403 O kadar üzgünüm ki farklı bi hastanede kan verdim ve (0.2) çıktı değerim oysa ki umutluydum 😔😭😭