portakalsekeri1 burcuyilmazzz38 ben adete 6 gün kala yaptım negatifti 3 kala pozitife döndü. Beklemek zor ama şart :)
burcuyilmazzz38 Bu sefer emindim halsizlik yorgunluk bide sağ kasığıma sancı giriyordu bu defa hamile gibi hissettm ama sonuc tek czgi
turkan403 burcuyilmazzz38 regl gecikmesi bekle ben bile şoklar icindeyim 25gunlk geickme var öncesi ne kadar test yaptım çıkmadı kan verdim en son orda öğrendim eve geldm kandan snra çift çizgi gördüm geç döllenme olabilir