Zuleyhadere25 Tuvalettydim işimi hallettim tam kalkıcam keniliğinden bişey aktı renksiz kokusuzdu çamaşırımın yarısını ıslatacak kadar aktı şimdi ıslaklık yok ama acaba neydi o kadarcık için hastaneye gidilir mi?
Ummuarbc Zuleyhadere25 tutmaya çalıştığında tutamiyor gibi olduysa suyundur tarifine göre suyun canim
Ummuarbc Zuleyhadere25 suyun gelmiş o zaman canım benim de erken haftalarda enfeksiyona bağlı suyum geldi şeffaf kokusuz su gibi benim suyum tamamen gelmişti birden boşaldı altına kaçırıyormus gibi oluyor