S_smsk Bebeği emzirmek için göğsüne masaj vs yap diyenler oldu 37. Haftadayım.Bir de arada göğsünü sağ diyende oldu.Sizlerden bilgisi olan varmı?Sizce günde bir kere bile olsa sağım yapmaya çalışayım mı ?
BADE38 S_smsk Doğurmadan neden sağım yapmak istiyorsunuz ya da masaj yapıyorsunuz göğsünüzü uyarmamaniz lazim
Sumisali_ S_smsk öyle bir şey yapmayın tabi ki de.Sütünüz var ise zaten doğumdan sonra geliyor Ayrıca ilk sütü bebeğinizin emmesi gerekir.O yüzden siz kimseyi dinlemeyin evet hı hı tamam diyin geçin.
eeemiineee S_smsk kesinlikle sağım yapmamalısınız göğsünüzü sıkmamalısınız ilk gelen sıvı ve sarı renkte gelecek olan süt bebek için çok çok faydalı kim öneriyor kim verdi bu fikri çok çok yanlış
Eda1254 S_smsk bebek yeterli emmesse sagmaniz gerekir hem sütun gelmesi açısından hemde göğüste sütun kalması göğsü taş gibi yapar çocuğun göğsüne gelince o emdikten sonra süt birikir derler bebeğin göğsünde onu dağıtmak için hafif masaj yapın derler
Eda1254 S_smsk bebek dogduktan sonra göğsünüz çok dolu dolu olursa sağım yapın onuda zaten dokmenize gerek yok yine çocuğunuza verirsiniz yani ama bebek doğmadan yapmayın bu doğumu tetikler
Eda1254 Burcuaydmr bebek doğduktan sonrası için sormuş bebek doğduktan sonra sütünüzü göğsünüz doluysa sagmazsaniz sızlar göğsünüz bebeğe gelince sütünü içince göğsünde süt birikir derler hafif masaj yapınca dağılır ben ilk gebeligimde hemsiremden duymuştum
poyrazin_annesi28 S_smsk Hiç öyle hazırlık falan yapmana gerek yok ki. Doğum olunca bol bol emzir bebeğini güzelce beslen sütün gelir zaten. İşin sırrı sık sık emzirmek