Hanımlar çok özür dileyerek anlatıyorum 3 aydır korunmuyoruz çocuk düşünüyoruz bu ay biraz kasık ağrım ve halsizliğm oldu merak ettim adetime 6 gin var ama bugun hamilelik testi yaptım malesef negatif hamilelikte yok fakat testi yaparken idrarımda beyaz peçete parçası gibi düşünün öyle parçacıklar vardı başına böyle birşey gelen varmı