Kızlar 3buçuk yaşında bir oğlum var. Oğluma hamileyken başlarda hiçbir problemimiz yoktu. Detaylıda tek damardan beslendiğini söyledi doktor. Aspirin kullandım vs. Doğumum normal ve çok zor bir doğum oldu. Suni sancı ile doğurdum oğlum oksijensiz kalmış. Şimdi doğumdan kaynaklı özel bir çocuk oldu. Benim sıkıntım şu şuan tekrar hamileyim 9. Haftaya gireceğiz bebekte bir problem yok çok şükür. Ama aynı şeyleri yaşamaktan ödüm kopuyor. Bu bebeğimi sağ Salim kucağıma almak istiyorum . Oğluma ve bize şifa getireceğine de eminim. Devlet hastanesinde riskli gebeliğe takipli olacağım inşallah. Benim gibi bir süreç yaşayan var mı. Sağlıklı doğum yapan?