Bebegiiim Kızlar merhabaa şuan 6+4 günlük hamileyim ve bebegim hala görünmüyo kesem görülüyo yalnız bebegi ve kalp atislarini hala duyamadik normalmi sizce siz ne zaman gordünüz bebislerinizi
Yalinn8 Bebegiiim zaten pat die bebek olusmuyo, ilk keseyi goruyosun, sonra kesenin ucundan ice dogru bise olusuyor, sonra uzuyor o iceri fetus oluyor, sonra kalp atisi, ben ilk 5. Haftada gittim 8 olmadan bu asamalari gordum
_peritozu Normal canım bende 6+4 de randevuya gittim çok küçük görünmez diye vajinal ultrasonla bakıp görmüştük