iremkayaaaa benim sadece o gün geldi hiç yoğun bir kan değil doktor muayenesi sonucu sanırım oradaki dokularla alakalı az bir kan geliyor o kadar. Muayene dün oldum dün ve dün gece az az geldi o kadar. Korkulacak bir şey yok kendinizi kasmayın yeter Rabbim yardım ediyor. Şimdiden kolay gelsin :) sonucu güzel olsun inşallah bebişlerimize odaklanalım 🌸