dika bana da öyle dedi. 4haziranda kürtaj oldum, korunma kararım vardı en azından bir adet diye ama 10 gün önce falan ilişkide kondom yırtıldı şimdi de endişe ediyorum hamile miyim diye:/sizce olur mu yumurtlama kürtaj sonrası vs ihtimal var mıdır hemen hamile olmamın