Kişiye göre değişir aslında ihtiyaç durumu kiminin sütü bebegin etmesine ancak yetiyor ona gerek olmuyor mesela kiminin çok oluyor o kişi saymazsak mastit olur bazen bebek meme almıyor biberon alıyor ona da lazım mesela yani bebek doğduktan sonra alınmalı bence benim mesela en en çok parasını hakketti bu dediğim şey ben çok kullandım.o olmaza ne yapardım bilmiyorum Philips var bende 2018 de almıştım kızımda kullandım şimdi oğlumda kullanacam nasipse