Meriiii20 Kızlar 36.haftamda doktorum çatı muayenesi yapti ama çok kötüydü acısı hala aklımda 😄 neyse şu an 2850 gram bebeğim boyu da 51 cm Doktorum bize 3500 e kadar normal doğum olabilir dedi 40 a kadar doguramazsam geçer mi acaba 3.5 kiloyu
Esum48 Meriiii20 yaa zor muydu canim ? Bir de bildigin icine kadar giriyor mu yoksa agzindna mi bakiyor ben de korkuyorum😔
denizalismom Meriiii20 38. Haftada olmuştum hiç acımamıştı. 39+3 te 3700 doğum yaptım 🥰 bol yürüyüş ve merdiven inip çıkın
Gulaysrcn Meriiii20 ben 38. Haftaya girmek üzereyim hic cati muayenesi yapilmadi ultrasonda rahim agzi daha kapaliymis sanirim o yuzden.Bi daha ne zaman geleyim dedim bilmem gerekenleri anlatti.herseyin normal artık doguma gelirsin dedi.Her doktor çatı muayenesi yapmıyor sanırım gerekli gördüğü zamanlarda yapıyor.Dogum başlamadan önermiyor bazilarida
Hlimee Esum48 iki parmağı ile kontrol ediyor canım çok acıtan bir şey değil aslında kasmamak lazım sonuçta normal muayene olurken ultrason aletiyle aynı ağrı ne yok .
Meriiii20 Esum48 ben kendimi baya kastım sanırım ondan oldu yaaa ama acıdı yani benimki kendini kasma
S_smsk Esum48 korkmana gerek yok o kadar korkulacak bir şey değildi burda insanlar çok kötüydü falan yazınca ben de korktum ama pazartesi günü çatı muayenesi oldum normal ilişkiye girdiğinde nasıl derine gidilince sızlıyorsa biraz bu da o şekil doktor iki parmağını vajinana koyup bakıyor iç taraftan.
Tugcev Hlimee Bende onu merak ediyorum. Bu alttan cihazla muayene ettiklerinden bir farkı var mı acı açısından. Aynı olacakmış gibi geliyor bana. İki parmağıyla kontrol ediyorsa hele tamamen aynıdır bence
Kahvesever34 Selamlar ben bugün oldum 39+0’ım. Buradaki arkadaşlar çok korkutmuştu şöyle acır böyle acır diye şükür hiç öyle olmadı derin nefes alıp vermeyle bitti bile. Size tavsiyem olumlu düşünün besmele çekip derin nefes alın anlamazsınız bile
Adlaksy Kahvesever34 ben 38. Haftama girdim çatı muayenesi yapılmadı daha önce yarın da kontrolüm var sizce çatı muayenesi yaparlar mı yoksa benim mi yapmalarını istemem lazım
S_smsk Adlaksy ben 37.haftamdayım pazartesi günü 37 ye girdim kontrolüm vardı doktorum yaptı direk çatı muayenesini sen gidince yine bi söyle yapacak mısınız ne zaman yapılıyor diye.Her doktor hamilelik sürecinde farklı ilerliyor
Mervenr00 Adlaksy bende 39+6yim dün kontrolüm vardı ben kesin çatı muayenesi yapar diye o psikolojiye hazırlanarak gittim ama yapmadı şaşırdım hani belki rahmi uyarır doğum başlasın vs. Diye düşünmüştüm çünkü bende tık yok hâlâ🤦🏻♀️
Adlaksy S_smsk ilk gebeliğim olduğu için ne yapacağımı pek bilmiyorum yarın doktorumdan istiyeyim o zaman ama bence yapması lazım çünkü doğuracağımı hissediyorum sürekli idrar kaçırıyorum rahmimde ağrı ve aşırı baskı var
S_smsk Adlaksy Benim de ilk gebeliğim aynısını yaşıyorum.Sabahları uyandığımda sanki morarmış gibi özel bölgemdeki kemikler ağrıyor.Doktorum kafasını yerleştiriyor normal dedi.
Rabiul Tugcev onu çubuk gibi sokuyor ama onda bir şey yok 🙄 muayeneyi elle yapıyor sonuçta parmaklarını çevirip bastırıyordur bakıyor yani bende pazartesi günü olacağım 🙈🙈🙈
Hlimee Tugcev iki parmağı ile ediyor oda içeride açılıma bakmak için maksimum bi parmak ne kadar uzun olup da can yakabilir ki Sadece stres yüzünden acıyor gibi hissediliyor sanırım . Doktor muayene ederken iki soru sordu baktım ki ultrason ile bebeği ölçüyor bakıyor ediyor çok kısa bir işlem ağrısız sızısız