Kızlar ya bişi sorcam, az önce İnstagram da gördüm, annenin gelen ilk sütünü bebeğini kıl tüy çıkması muhtemel yerlerine sürünce; oralarda çıkmıyomuş…
Doğru mudur bilen var mı ya da buna benzer bir şeyler deneyip fayda görmüş, bilgi sahibi birileri var mı?
Kızım olcak ve bir anne olarak ona yapabileceğim en büyük jestlerden biri olurdu diye düşünüyorum, hadi biraz konuşalım bu konuda ya, napsak?