Merhaba arkadaşlar,ben şuan 2 aylık hamileyim, ama iki gün önce kanamam oldu ve doktorum kesenin yanında pıhtı oluştuğunu ve kanama olduğunu söyledi, şuan progestan ilaç kullanıyorum,ve ara ara lekeli kahverengi akıntım oluyor ,acaba benim gibi düşük riskli gebelik yaşayan varmı aranızda?