Minnnosanne Kızlar 38. Haftadayım ve doktorum bebeğin 16 gün geriden geldiğini söylüyo yaşayan varmı ya yazın lütfen?
Okyanusolmak Minnnosanne besleyen damarlara bakmadi mi? Genelde damarlar besleyemiyor ya da yaşlanıyor vs.
gozdexx Minnnosanne merakımdan soruyorum bebekte gelişim geriliği olduğu zaman anne bunu hissedebiliyor mu yani bebeğin hareketlerinde falan azalma oluyor mu ben bu hafta kontrole gittiğimde 37+3 olmam gerekirken 35+5 dedi bana o yüzden içimde kuşku kaldı
Gulaysrcn Minnnosanne benimde pazartesi kontrolüm vardı.Benim bebiste 13 gun geriye düşmüş 37+5 bugün kilo olarak 2.600 cikti olması gereken 2.800 müş.Su an gelse bi sıkıntı yaşamaz merak etme beslenmene dikkat et dedi.Yarin başka yerde kontrole gidecektim bakalım kaç olmuş.4 gündür faydalı bulduğum ne varsa yiyip içiyorum.Son günlerde sıcaklardan heralde iştahım kesilmişti.
Seyma-10 Banada bu sefer 3 hafta geride dedi 34+4 düm kilosu bakımından dedi elimden geleni yapıyorum başka doktorlarda bazen tamamen genetik olabiliyor diyor diğer durumları sağlıklı iyi ilerliyorsa sorun yapmıyor ama insan takılıyor
Minnnosanne Seyma-10 benim ilk kızım hep önden tti kilosu falan baya iyiydi bu böyle olunca kafaya takılıyo baya
Hayallerim23 Benim yeğenim de öyleydi 37+5 de sezeryanla aldılar, 4 gün küvezde kaldı solunum sıkıntısından. Şimdi maşallah 5 yaşında hiçbişeyi de yok
Hayallerim23 Minnnosanne 2 hafta geriden geliyordu beslenemediği için aldılar direk zaten merak etmeyin hiçbişey olmaz inşallah
Seyma-10 Minnnosanne evet insan üzülüyor kaç kilo şuan doğum haftası da gelmiş nerdeyse sezeryan mı olucaksınız
Seyma-10 Minnnosanne çokta zayıf değil 3 kiloyu bulur o hiç dert etme 2500 kilo sonrasına çoğu uzman sağlıklı diyor zaten
Minnnosanne gozdexx banada aynısını dedi ama bebek baya hareketli sadece kilo ve kemik yapısı geriden geliyo biz hissedemeyiz
Gulaysrcn gozdexx biz de 13 gün gerideyiz biraz hareketleri eskiye göre azaldı.Ama doktor bebegin keyfi gayet yerinde dedi bana.Son haftalarda biraz yavaslayabilirmis.Gun de en az 10 hareket sayfamı söyledi.🙇♀️
gozdexx Minnnosanne anladım, peki size bebeğin alınması gerektiğini söyledi mi yoksa doğuma kadar beklenir mi
gozdexx Gulaysrcn bende çok şükür hareketlerinde bir azalma olmadı ama gelişim geriliği konusu beni biraz korkuttu tam yüzdük kuyruğuna geldik bir şey olmaz hepimiz sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻