Kızlar 35+1 olduk bugün birden ayak parmak aram kabardı ve kaşınmaya başladı. Önemli bir durum mu bilmiyorum yayılır mi başınıza geldi mi acaba ? İnternette son zamanlarda bu tarz şeyler olabilir normal yazıyor ama bilmiyorum başına gelen varsa yazabilir mi ? En son çare doktoruna yazicam adamada sürmeli birşey olunca yazıyorum ne pimpirikli diye laf yapmasını istemediğim için önce size sormak istedim