Eda1254 bilgeeS bende öyleyim ama daha çok ağrıyı aşağıda hissediyorum bizimkinin ayakları aşağıda oyuzden baskının çoğu aşağıda bazen de karından darliyo dönüyo sürekli oturamiyorum