Busrademm Eşim ile 5 yıllık beraberliğimiz sonrası Eylül ayında evlendiğimiz için kızımız olursa ismini Eylül olarak düşündük. Ama gebeliğimi öğrendiğimden beri herkes erkek olacak deyince erkek ismi hiç düşünmedim. Önerileriniz varsa alabilir miyim?
SevgibiR Busrademm aman herkes erkek olcani ne biliyormus acaba bana da kız dediler çok kızıyordum nerden biliyorlar diye sonra erkekmis 😂 hatta ilk söylerken kizmis bebek bildiniz dedim ama işte bellidi ztn fln dediler 5_10 dk sonra şaka ya erkek dedim 🤣
Busrademm SevgibiR 😂😂😂 psikolojik baskı sadece ve ben şimdi acaba diyorum 😂 yani olsa hiç düşünmedik 🙄
SevgibiR Busrademm valla bnm 30 hafta oldu hala bı adı yok çocuğumun 😂 çok canımı sıkıyor bu durum bende babasina baskı yapıyorum çocuğa isim bul diye her gün
Busrademm SevgibiR aynı ben 😂😂😂 ama ben şimdiden belli olsun cinsiyetini öğrendikten sonra da ismi ile hitap etmek isterim 🥰