Bosch unlimited 7 kullanıyorum çok iyi çekim gücü var çevremde de 5 kişi falan var kullanan görümceme de yeni aldık gayet iyi bence dyson a o kadar para vermeye gerek yok ,tabi karşılaştırma yapamam performans konusunda, ama gücü düşüyormuş gitgide onların öyle duymuştum yine de kullananlar daha iyi bilir