Aynı durum 2 hafta önce başıma geldi. Benim de 107 falan çıktı. Normalde özele gidiyorum bebiş için ama yakınımızda devlet hastanesi olduğu için devlet hastanesinin aciline gittim, tuvalete girmeden zor duruyordum çünkü bir an önce gitmem lazımdı acile. Acil doktoru bana da antibiyotik yazdı ama şüpheyle aldım başta. Kendi doktoruma soramadım onun yerine başka doktora ve ezcaneye danıştım antibiyotik zararı olur mu diye. Olmaz dediler aldım kullandım ama 5 gün önce kendi doktoruma muayeneye gittiğimde durumu anlattım yanlış yapmışsın dedi. İdrarında gerçekten enfeksiyon olduğunu anlamak için kültür testi yaptırmalıydın dedi. Sistit olmuşsun dedi, ama üreme olup olmadığını anlamanın tek yolu kültür testi dedi ve kültür testi istedi. Onun sonucu da 2-3 gün içinde falan çıkıyor. Antibiyotik kullanmadan önce kendi doktorundan bi kültür testi istemeni tavsiye ederim. Ha antibiyotiğin de zararı olmuyor ama bu sadece geçici bir çözüm. Tekrarlıyor daha sonrasında. Kültür testi şart