aysenurozdemirr klasik cilt bakımı yaptırabilirsiniz. Bende işte pumpkin falan yaptırıyordum snowcell… aradım salonu yapmıyoruz dediler. Kimyasal olduğu için. Sadece klasik yapıyorlarmış onu da ben istemedim. Evde temizleyici peeling yaparım. Bence dondurun epilasyona sonra devam edin. Hem fiyatları da çok artar..
Bildiğim kadarıyla öyle yapabiliyorsunuz hamileyim dediğinizde öteliyorlar mecbur yani. En kötü kaza ile hamile olduğumu öğrendim dersiniz 😅