myavocado çunku 6 ay arayla 2 düşuk olayi yasadim ve bir önceki gebeligimdede ortalama 2 katina cikiyordu degerlerim bize gore hersey normaldi ama biranda gece kanamam oldu bundada o yuzden korkuyorum beta guzel artiyor demissiniz ama insan ister istemez korkuyor artsada düşmicek diye bisey yok artmasada düşücek diye bisi yok insan haliyle korkuyor ben o psikolojiyi tekrar yasamak istemiyorum neticede