Odaya çıkınca zaten bi yedi sekiz saat kdar yatıyosun tam hatırlamıyorum saatini uyusukken zaten kum torbası basıyorlar ilk an sonra işte ayağa kalkma vakti geliyo bişi yiyip içemiyorsun zaten
İlk ayağa kalkışda bi için hoş oluyor birden yere düşüyo gibi oluyo göbeğin ama hiçbişi olmıyo sonra kendin kalkıyorsun alışıyorsun bol bol kalkmaya çalış yatma hiç
Üstünü falan onlar giydiriyo zaten bezini falan takıyorlar seni kaldırınca yeme içmeye başlayınca yemekten sonra acı kahve iç bol su iç narkozu hemen atmış olursun