Eliff_gny aradığım yorumu buldum gerçekten aynı durumu yaşayanlar var mı acaba diye bakınıyordum, bende Progestan kullanıyorum 16. Haftamdayim. Akıntı oluyor ama yoğun değil beni korkutan su gibi şeffaf bir sıvı oluyor çamaşırımda amniyon sıvısı olabilir mi diye tedirgin oldum. Hep bir ıslaklık oluyor. Acaba doktora danistiniz mi siz