1 hafta önce 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Eşim bugünlerde çok farklı davranıyor. Bilgisayar oynamaktan başka bişey yaptığı yok. Canım sıkılıyor beraber film izleyelim diyorum oyun oynuyorum bu el bitsin gelicem diyor. Oyunu bitiyor beraber film izliyecez uyuyor yanımda nöbete gidiyor tüm gün orda kalıyor beraber çok az vakit geçiriyoruz. Çok kırılıyorum. Dün kavga ettik . Ben bişeyleri fırlattım. Bacağımı sıktı yanlışlıkla çarptım masaya. Gittim uyumaya gelmiş uyandırıyo özür diliyor sarılıyor hiç bişey olmamış gibi 😔😔