Merhaba bugün doktor keseyi gördü ama bebeği göremedi, daha küçük olabilir normal dedi takip edicez haftaya tekrar gel dedi bebeği görmeden %100 gebelik var diyemem dedi bu yüzden içime bir kurt düştü bebeği göremediği için tam haftasını da söyleyemedi ama son adet tarihim 17 mayıs yani 5 haftaya tekabül ediyor doktor adetin düzenliyse fazla oynamaz 5 haftalıksındır dedi, adetim de normalde düzenlidir hep günü gününe olurum gecikmemin 12.günü bugün önce keseyi daha sonra da bebeği görenler yazabilir mi acaba sizin süreciniz nasıl olmuştu😊