1998_irem Evlem yoğurt kaşıkla baya bi eğer yoksa süt iç bir de muzda iyi geliyor canım bu üçünü dene
Dlk1616 Evlem benim ilk kızımda marul çok işe yaramıştı şükür bunda olmadı beslenmeye de dikkat edin en ufak yağlı şeyler mahvediyor insanı
beyza1128 selam güzel anne hâlâ yaşıyorum ve uyuyamıyorum artık son 27 gün bizde de 36+1 olduk. soğuk süt şifa ben hep ondan şifa buldum ama çok fazla tükettiğim için doktorum bana şurup verdi sizin haftalarda vermemişti şurubu bu arada 25 haftalıkken vermişti soğuk sütle şifa bulabilirsin ♥️
Niloyaaaaa Evlem benimde gebeliğimin ilk haftalarında çok fazla midem yanıyordu ağzımda acı bir tat oluşmuştu resmen yemek yiyemiyordum o tattan dolayı acı zehir bir tattı.. doktorum bana 7. Haftamda rennie duo şurup verdi 2 gün içinde bütün tatlar düzeldi midem yandıkça onu içtim şimdi 3. Trimesterdayım tekrar başladı 🥴
Evlem Niloyaaaaa Cuma günü doktor kontrolüm var. Ben de doktora sorayım canım. Teşekkür ederim Allah bu sürecimiz kolaylaştırsın zorlaştırmasın🙏