Babyybabyyy Kızlar imkanı yok biliyorum ama karnımın üstünde bebeği hissediyorum. Daha çok erken değil mi?
minnosbirkiz Babyybabyyy bebişko o haftalarda çok aşağıda oluyor, göbek deliği çevresine çıkması 17. Haftaları buluyor, muhtemelen hissettiğiniz nabız atması felan olabilir ☺️
Ummuarbc Babyybabyyy bebek o haftalarda çok aşağıda oluyor kasıkta neredeyse 20 den sonra yukarı doğru çıkmaya başlıyor