BusraNurAnne Kizlar ne olur cabuk cevap verin kullan varmi bilmiyorum sabah bitane ac karnina aldim az once de unutup birtane daha ictim ackarnina bisey olur mu acaba doktorumu ariyorum ulasamiyorum cvp yazin lutfen
Drycgds BusraNurAnne zaten yemekten 1 saat once ve 1 saat sonra alinabiliyo demir oldugu icin. Bisey olcagini sanmiyorum ama ac karina icmeyin genede yemekten 1 saat sonra icebilirsiniz
gunes91 Hiç bir şey olmaz telaş etmeyin , düzenli kullanım için tlfnunuza alarm kurun, hamilelikte unutkanlık benimde başıma geliyor :)
BusraNurAnne Kizlar cok sagolun icime su serptiniz valla bu unutkanlik daha neler yapacak bana bakalim 😷 cok sagolun
Drycgds BusraNurAnne bende ozele gidiyorum doktorum cok iyi bana ikindi vakti almami soyle yemeklede arasinda birer saat olcak hatta ben gece yatarken iceyim dedim izin vermedi
BusraNurAnne Drycgds aynen sabah icemedigim icin bende artik ikindi aliyorum ama dun oyle 2 tanr alinca bugun icmiycem
Vethekelif Sen doktorun nasıl diyorsa öyle al canım en iyisini doktor bilir sabah aç karnına dediyse öyle al bende öyle yapıyorum 2 sa sonrasında cay süt süt ürünleri yasak Demir ilacı zarar yapmaz fazla demirli olursun o kadar😀😀😀
Selenaygur BusraNurAnne canm ayni ilactan bende gunde 2 tane iciyorum bisey olmaz diye dusunuyorum ama sen yinede doktoruna ulasmaya calis en kesin bilgi ondadir.
BusraNurAnne Selenaygur ulastim canim bisey olmaz korkma dedi oda ben daha once 2 dusuk yaptim o yuzden bu gebeligimde cok pinpirikli oldum galiba ozellikle ilac icme konusu