tatlibebegim_ _Annemmm4 biz 2 aylığız 1 aylıkken kontrole gittiğimizde doktor sabah akşam çay kaşığının ucuyla verebilirsin dedi
tatlibebegim_ gozdeee41 evet ben kabız olduğunda veriyorum 15 20 dk sonra yapıyor birde kulak çöpü yardımıyla zeytinyağına batırıp popo deliğine sürün değdirin o zamanda yapıyor
Limonumsu Bizim çocuk doktorumuz ek gıdayla beraber zeytinyağına da başlatmıştı bence yapınız doğalsa bir sorun olmaz verebilirsiniz
Zefeyza Verin bencede bende veriyordum en azından doğal organik diğer kullandığımız gaz damlaların içeriğini bilmiyoruz zeytinyağı 10kat daha iyidir