Hanımlar hayırlı akşamlar hepinize.
Bugün kontrole gittim bebeğim için. Nerdeyse 5. Ayımıza giriyoruz. Ve hiç beklemediğim şekilde doktor bebeğinin böbreklerinde genişleme var dedi ve moralim çok bozuldu. Detaylı ultrasona gireceğiz haftaya.. sizlerce çok tehlikeli mi? Bilenler yardımcı olurmu lütfen?? 🥹