Gulsh61 aman ya çok üzüldüm, benim de ilk doktorum 12. haftamda filan hastaneden ayrılıp yerini açmıştı aynı şekilde ama başlarda olduğu için beni çok etkilemedi, bir de zaten çok ısınamamıştım. Şimdiki doktorumu çok seviyorum, 30. haftamdayım, inşallah öyle bir şey olmaz ama ben ayrılsa doğuma yakın sigorta karşılamada da peşinden giderim diye düşünüyorum. Bir yandan da dediğiniz gibi doktor il dışında, yurt disinda iken doğum da olabilirdi aynı hesap, nasip nir yerde de belki daha hayırlı olacağı vardır bu değişikliğin