Merhaba arkadaşlar 39+4 deyim. Kızım olacak ilk hamileliğim. Bekliyorum. Kasiklarimda bugün başlayan bir ağrı var bacaklarımda da komple uyuşma var ama dogum belirtisi mi bilmiyorum. Sıcak suyun altında geçiyor ama sonra yine başlıyor. Bu dogum sancisi mi? Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz?