sedef_kayakrts gbayindir bence şeker yüklemesi yapmadan önce sağlık ocağından açlık tokluk kanına baktır eğer yüksek çıkarsa şeker yüklemesi yaptır biz doktorumla o şekilde ilerledik
gknlpln gbayindir rahmetli anneanemde vardı annemde yok, teyzemde gebelik şekeri çıkmıştı hamileliğinde. Oyüzden değişik bi durum. Kimseye kulak asmadan Herşeyi doktor kontrolünde yaptırıp tevekkül etmek gerekiyor 🙏🏻
ZeynoveAnnesi_ gbayindir bence yaptırın ilk gebeligimde yoktu şeker ama bunda çıktı mesala iyi ki yaptirmisim diyorum bn