artikboyle Sat 20 mayıs 3 temmuzda randevum var gitsem kese ve kalp atışını görebilir miyim? En son geçen hafta cuma gittiğimde kese daha görünmemişti beta da 2055ti
heleeen Merhaba pazartesi günü kan testi verdim beta 5924.80 çıktı, bugün gittim doktor keseyi gördü ama bebeği göremedi daha küçük olabilir normal dedi takip edicez haftaya tekrar gel dedi. Benim son adetim tarihimde 17 mayıs. Bence git, keseyi görürsün🤗
Leylagny artikboyle bekle kuzum 3 temmuza kadar bekle ki daha küçükte olabilir dediğin gibi görünmez felan strese girme
heleeen artikboyle görürsünüz inşallah gönlünüzden geçen her şey nasip olsun🙏🏻 ben 5+3 de hem bebeği görüp hem kalp atışı duyanları da okudum içinizi ferah tutun hep pozitif düşünün