Tutaste_ Firdevsk66 valla öyle Bi kesilirki ben kestim cok uzundu omuzunda suan. Sıcaklar Bi yandan saç bakımı biyandan hangisini yapalım 😀 Allah biz doğmadan ömür biçmiş bize koca karılara inanmayalım lütfen 😀
esdemiralay Firdevsk66 Aynı durumdayım yaa . Bir saç kestiricem herkes yorum yaptı. Başına bir şey gelir aklı kısa olur . Hamileyken saç kestirilmez . Kendim inanmıyorum ama insanı etkiliyorlar . Yarın gidip kestireceğim ben de artık sıcaklarda durulmuyor
Hacer_2911 Ben 3 aylıkken kestirdim,şimdi 35. Haftadayım doğumdan önce yine kestiricem. Zaten sıcak birde Doğumdan sonra her gün duş aldıktan sonra saçla uğraşmak istemiyorum.Hurafelere de inanmıyorum bu arada😀
Sydaglsen Firdevsk66 bence doktorunuza söyleyin eşiniz yanınızdayken bilir kişiden gerekli cevabı alınca belki ikna olur
Firdevsk66 Angel161023 Tutaste_ esdemiralay valla bu zamana kadar durdum da haftaya doğum var doğumdan önce kestirip bide saçla uğraşmak istemiyorum
Tutaste_ Firdevsk66 kes rahatla boşver kimse boş konusmasınlar hiç valla cahille sohbeti kes😀 celal şengör ne diyor senin cahilliğin benim hayatımı etkiliyor 😀
Paronayanne Firdevsk66 kaç kere kestirdim hatırlamıyorum. O kadar mucizevi bir şeyi senin rahmine yerleştiren Rabbim, çocuğunun kaderini senin saçına bırakmaz kuzum rahat ol
Zeyyno_ Firdevsk66 Ben kestim valla sürekli ugrasamiyodum bu halde bide sıcakta üstelik tesettürlüyumde kafam kaldırıyordu valla sürekli duş aliyorum kisayken DHA kolay oluyor