Aryam-00 Kızlar ben mayısın 29 da adet oldum 3 gün sürdü hiç böyle olmazdı bir hafta önce lekelenme tarzı kanamam oldu adet olmadım testte yaptım silik çizgi çıktı hamile olabilir miyim acaba
iremd-1798 Aryam-00 benimde silik çıkmıştı yoktur vs dedim ama içim rahat etmedi kan verdim. Şuanda 37 haftalık hamileyim. Silik varsa eğer sizde kan verin içiniz rahat eder. İstiyorsanız da Rabbim sağlıkla size nasip etsin 🤲🏼❤️
Aryam-00 Çok teşekkürler kızlar cuma gününe kadar bekliycem adet olmazsam kan vericem hayırlısi hakkımızda inşallah ♥️