Meralaysnn bıngıldak küçük demek beyin gelişimini etkileme ihtimaline karşı kontrol yapılıyor takip edilir. Eğer düzenli kafa büyümesi normal ise sıkıntı yaratmaz . Kızımda da tam tersi bıngıldak 2 yaş sonrası kapandı normalde 18 aya kadar kapanması lazım bizde de kafa çok mu büyüyor diye takip edildi. Kafa büyüdükçe beyinde onunda birlikte büyür ve gelişir. İnşallah sorunsuz takip yaşarsınız kafanıza takmayın bir çok bebekte oluyor