Sevgiisari ben de ovitralle hamile kaldım rahim şekil bozukluğu var 13+1 15+2 ve 16+1 de yoğun kanamaya hastaneye başvurdum hep… Devamlı kanamalar sancılar dusuk ilaçları yatışlar vs. Bugün 28+4 üz, çok şükür sağlıklıyız rabbim sağlıkla kucağımıza almayı da nasip etsin… Bolca dua edin ve doktorunuz ne diyorsa harfiyen uygulayın… Siz ve bebisiniz için de dua edeceğim inşallah bir şey olmayacaktır 🙏