buse76 Nihalaslan betayla hafta ölçülmez son adet tarihinddn heseploycaksin son adetin ilk gününden itibaren
Hcrn87 Nihalaslan Nihalaslan son adet tarihi benimle aynı ben bugün gittim Dr a benim beta 10588 çıkmış doktor kese ile uyumlu dedi sizinki baya farklı benden kafam karıştı şimdi 🙄
Nihalaslan Nihalaslan korkuyorum hiç gitmedim daha ultrasona duymazsam diye kanım yükseliyor iki güne
Merve-metin Nihalaslan kalp atışı için 6-7 haftada ancak duyulur gittiğinde keseyi görebilirsin canım hayırlı olsun sağ sağlim kucağına al bebişini 🙏🏻🥰
sutlukahve_ Nihalaslan bilmiyorum ki benim mide eksimem vs oluyordu ama ağrı yaşamadım oluyordur belki ilk zamanlar ya normal olabilir
meinlifee Bende 4+4 üm benimde mide yanmalarım oluyor ve sırtımın sol tarafında ağrı var sabahtan beri sizce normal midir
kedilibebeli Benimde son adet başlangıcım 24 mayıstı. Betam sağlık ocağının ölçebileceği en yüksek değeri geçmiş kadın doğuma git dediler yarına randevu aldım. 4+5 günlük dedi ebe bana, sende 4+6 oluyosundur aramızda 1 gün varsa