Herkese merhaba 4 haftalıkken ikiz oldugunu öğrendim 6 haftalıkken gittiğimde tek bebek bar denildi ve bir kalp sesi duyduk çok şükür herşeye tabi ama kafam karıştı diğerine dair hiç bişey yoktu sıkıntı da yaşamadım bulantı dahi olmamıştı. Gelişmemiş diğeri denildi sadece. Ama usg de hiç görüntüsü gözükmedi Başına böyle bir şey gelen var mı?