Ayaz_Aybars_mom Nihalaslan sağlikla al kucağına ins canım işin şakası tabikide herseyin hayirlisi artık 😊
selencinaar C34 canım geç döllenme olabiliyor ondan ötürü öyle olmuştur korkma insallah sağlıcakla kucaklarsın bebişini
Bekleyistebiranne Smilesra ilk başta az yükseliyor daha sonra gebelik hormonu günde 1000 2000 hızlı bir artık gösteriyor daha küçük diye oyledir
Bekleyistebiranne Deletedmom_116 🤣🤣🤣 ay ins bugün doktora gidicegim inşallah kalp atışını da duyarım iki tane sıkıntı yaşayınca artık korkar oldum 🤣
Rara Bekleyistebiranne benim de 6400 çıkmıştı ama 5 haftalıktım çevremdeki herkesten yüksekti kişiden kişiye değerler değişiyor bence
Bekleyistebiranne Nihalaslan yani şuan muhtmeelen gözükmez çünkü 5 6 haftadan sonra gözüküyor isterseniz bir hafta daha bekleyin