Selam kızlar ne zamandır böyle bir sorun yaşıyorum, ve oldukça da korkuyorum aranızda böyle bir durum yaşayan var mı, 13 haftalık hamileyim dişçiye gittim kanal tedavisi dedi, bana bir belge hazırladı kadın doğumdan izin almam için, bir de bugün sabah sağ şah damarım bayağı hızlı attı, İnternet’e bakıyorum kötü kötü senaryolar, aynı durum başına gelen var mı. 😔