selencinaar kaç aylıksın bilmiyorum ama benimde karnım çok erken çıkmıştı lcw nin hamile bölümünden boru paça bi hamile taytı almıştım hamile taytına asla benzemiyor linkini bulursam atıcam ilk 5 ayımı onunla geçirdim inanır mısın çünkü pantalon gibi duruyor ne giysem uyuyordu sonra yaz geldi derken elbiseye döndüm artık doğum yapıcam diye tamamen elbise giyiyorum ama o tarz bişey tercih edebilirsin🫣